FAQ – vanliga frågor
Vilken storlek ska jag välja
Hos Leveté Room använder vi vanliga europeiska storlekar. Guiden nedan är en allmän vägledning för att bestämma din storlek.
Om du har frågor kan du alltid kontakta oss på online@leveteroom.com
Jag har inte fått min orderbekräftelse
Det kan mycket väl hända att din e-postbekräftelse hamnat i skräpposten. Annars kan du ha angett en felaktig e-postadress.
Kontakta oss på online@leveteroom.com, så att vi kan bekräfta ditt köp.
Kan jag ändra min beställning efter att jag har slutfört köpet?
Ja, det kan du. Din beställning kommer att paketeras inom 24 timmar efter köpet. Om du vill göra vissa ändringar eller avboka din beställning behöver vi därför veta detta inom denna tidsram. Efter det kan vi inte garantera att vi kan ändra i din beställning.
Kontakta oss via e-posten online@leveteroom.com.
Jag har inte fått min beställning/Kan jag spåra min försändelse?
Du kan spåra ditt paket på PostNord's webbplats. Kollinumret skickas till din e-post och/eller din telefon tillsammans med din faktura. Om du inte har fått ditt kollinummer, kontakta oss på online@leveteroom.com, så vi så snabbt som möjligt kan informera dig om ditt pakets status.
Hur använder jag min rabattkod?
Rabattkoden ska skrivas in i kassan - När du har lagt den produkt du vill köpa i varukorgen går du vidare till kassan och anger "rabattkoden" under Rabatt. När du trycker på "Använd", kommer rabatten automatiskt att dras av från det totala beloppet.
Fungerar inte din rabattkod, kontakta oss på online@leveteroom.com
Frakt og leverans
- Vi erbjuder GRATIS leverans på alla beställningar över 299 kr
- Alla våra paket skickas som ett försäkrat postpaket genom PostNord
- Leveranstiden är vanligtvis 2-4 arbetsdagar
- Skickas samma dag vid beställning före kl. 13
- Du får ditt track & trace-nummer så snart varan lämnar lagret
Vi erbjuder följande leveransalternativ med PostNord:
- PostNord hemleverans (paketet levereras till din bostad) 49kr.
- PostNord business leverans (paketet levereras till din arbetsplats) 49kr.
- PostNord paket butik (du väljer din leveransplats och paketet levereras till den valda paketbutiken) 49kr.
Retur och byte
Hur returnerar jag min beställning?
- Du har 14 dagars returrätt, når du handlar online på Leveté Room.
- Din angersperiod startar vid mottagandet av varorna.
- Vi erbjuder alltid enkla returer. Du behöver bara använda den bifogade returmärket, så du är säker på att ditt paket är försäkrad.
- Kom ihåg att skriva ner numret på försändelsen så att du alltid kan spåra ditt paket.
- Returnera paketet i samma skick du fick det i.
- Bifoga ditt kvitto och den ifyllda retursedeln om varför du vill returnera din beställning.
- När vi tar emot ditt returpaket kommer vi att kontrollera varorna och du kommer därefter att få tillbaka beloppet – minus avgiften på 39kr från din returetikett.
Så här gör du när du returnerar ett paket
Alla returer ska skickas till följande adress:
Prime Cargo
Arnfredsvej 6, Port 9-12, 6600 Vejen
Danmark
Att. Returns/leveteroom
(skriv "RETURPAKET" utanför paketet)
Lämna paketet på posten
När vi har fått paketet och sett över dess innehåll, krediteras beloppet till det kort som användes vid köpet.
OBS: Vi tar inget ansvar för returpaketet innan det är i vår ägo.
När kan jag förvänta mig återbetalningen?
När vi har fått paketet och sett över dess innehåll, krediteras beloppet till det kort som användes för köpet.
Det kan ta upp till 14 dagar innan du ser pengarna på kontot. Skulle det mot förväntan ta längre tid ber vi dig att kontakta oss på online@leveteroom.com
Jag vill reklamera en vara
Om du har några klagomål angående brister, skador på dina kläder eller om kläderna inte passar, kontakta oss på online@leveteroom.com.
Order och beställningar
Hur gör jag en beställning på www.leveteroom.se?
Du väljer de varor du vill köpa och lägger dem i "varukorgen". Du kan alltid ändra innehållet i varukorgen och löpande kontrollera innehållet och priset på varorna.
- När du är redo att skicka din beställning klickar du på varukorgsikonen och trycker på "Gå till kassan".
- Ange sedan dina uppgifter och tryck på "Fortsätt till fraktsätt".
- Välj sedan det leveranssätt du vill ha och tryck på "Fortsätt till betalningssätt".
- Då dirigeras du till en säker betalningssida där du anger din kreditkortsinformation. Du kan avboka din beställning när som helst tills du bekräftar din betalningsinformation genom att klicka på knappen "Genomför betalning".
Beloppet dras endast från ditt konto när varorna lämnar vårt lager.
Kan jag spåra mitt paket?
Du kan spåra ditt paket på PostNord's webbplats. Kollinumret skickas till din e-post tillsammans med din faktura. Om du inte har fått ditt kollinummer, kontakta oss på online@leveteroom.com, så att vi snabbt kan informera dig om ditt pakets status.
Betalning och säkerhet
Vilka är mina betalningsalternativ?
soyaconcept accepterar följande kreditkort: VISA, VISA/Dankort, VISA/Electron, EUROcard, MasterCard och MasterCard Debit. Beloppet dras från ditt konto när de köpta varorna lämnar vårt lager. Vi accepterar även betalning online med ViaBill och Klarna.
Säkerhet
Alla inköp genom www.leveteroom.se sker via en krypterad SSL-förbindelse (Secure Socket Layer). Vi har därför inte tillgång till din kontoinformation. Det är endast NETS (tidigare PBS), som har tillgång till dina data. Din personliga kontaktinformation är 100 % konfidentiell och ges aldrig vidare till andra.
Registreringsinformation för soyaconcepts nyhetsbrev kommer också endast att användas internt. Denna information använder vi för bearbetning och marknadsföring av våra produkter direkt till dig.